خبرگزاری کار ایران

فولادوند مطرح کرد؛

بازنشستگی ۴۵ درصد نیروهای آموزش و پرورش تهران تا سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران حدود هشت هزار نیرو در سال آینده بازنشسته می شوند و تا سال ۱۴۰۰، ۴۵ درصد نیروهای آموزش و پرورش شهر تهران بازنشسته خواهند شد.

به گزارش ایلنا، جلسه روسای مناطق ۱۹ گانه شهر تهران، با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در محل سالن کنفرانس مدرسه فرزانگان یک منطقه ۶ برگزار شد. در این جلسه عبدالرضا فولادوند گفت: در شهر تهران حدود هشت هزار نیرو در سال آینده بازنشسته می شوند و تا سال ۱۴۰۰، ۴۵ درصد نیروهای آموزش و پرورش شهر تهران بازنشسته خواهند شد.

وی افزود: بالغ بر دو هزار نیرو در سال جدید از طرق مختلف پذیرش خواهند شد و پیگیر اجازه فروش فضاهای مازاد و تایید شورای آموزش و پرورش برای این موضوع هستیم.

وی با اشاره به اینکه همواره در معرکه‌های سخت با همدلی و هم افزایی مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم ادامه داد: در دوران سخت شیوع بیماری کرونا به سر می بریم و انسان همواره توانسته است با درایت خود بر خطرها و بلایای مختلف غلبه کند و از آنها عبور کرده و پشت سر بگذارد. چهار ماه از روزهای سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و ماشین بزرگ تعلیم و تربیت خوشبختانه به خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت گفت: زنده بودن و حیات و ادامه نظام تعلیم و تربیت، مرهون کار بزرگ و جهاد گونه معلمان سخت کوش، مدیران زحمت کش، کارمندان پرتلاش و شما مدیران جهادگر است.

فولادوند خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا، فرهنگیان با تلاش مضاعف خود برخی از مشکلات و کاستی‌های تکنولوژی را جبران کردند. هم اکنون نیز، سناریوهای متعددی برای آغاز سال تحصیلی جدید مدنظر است که با تلاش و ذکاوت و تجربه شما مدیران فرهیخته، به محض روبرو شدن با مشکلات، این سناریوهای مختلف را برای پروژه مهر و بازگشایی شکوهمند مدارس برگزار خواهیم کرد.

فولادوند ادامه داد: بخشی از کارها در ستاد پروژه مهر انجام شده و خوشبختانه وضعیت شهر تهران از این بابت مطلوب است و آمادگی خود را برای پروژه مهر پیش رو و ورود دانش آموزان و همکاران مهیا می‌کنیم.

فولادوند از مدیران مناطق نوزده گانه خواست تا با تلاش مضاعف سال تحصیلی آینده را با کمترین حاشیه آغاز کرده و روند کار دچار اختلال نشود.

وی افزود: مدیران محترم از تصمیمات چالش زا خودداری کنند، زیرا هدف کسب رضایتمندی خدا، شهروندان، اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان عزیز در سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل ادامه داد: ما باید با تدبیر، امید را به نسل آینده ساز و شهروندان شریف تزریق کنیم و به عنوان یک سرباز در این سنگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم تا در آرامش، سال خوبی را بتوانیم آغاز کنیم.

وی گفت: رضایتمندی مردم در مباحث مختلف از جمله امتحانات، ثبت نام، پاسخگویی به مردم را باید با سعه‌صدر افزایش دهیم و تلاش کنیم تا با آرامش سال خوبی را آغاز کنیم.

فولادوند در پایان گفت: مدیران مناطق به مجموعه زیردستان خود انگیزه بدهند و با محبت همه را پای کار بیاورند و در این خصوص داشتن روابط انسانی و اخلاق مداری بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز