خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد:

سیر نزولی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۲۴۹

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع بالای بیماری‌های حاد تنفسی ناشی از کروناویروس در چند استان کشور، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌شک ناقلین بدون علامت، نقش بسزایی در گسترش و همه‌گیری این ویروس دارند.

به گزارش ایلنا، قاسم جان‌بابایی در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان که امروز ۲۸ خردادماه با حضور نمایندگان استان، در دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار شد، با اشاره به سیر نزولی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور، اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال عفونت به شمار می‌رود.

به گزارش وبدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وی با اشاره به وضعیت شیوع بالای بیماری‌های حاد تنفسی ناشی از کروناویروس در چند استان کشور، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌شک ناقلین بدون علامت، نقش بسزایی در گسترش و همه‌گیری این ویروس دارند.

جان‌بابایی یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری در برابر بیماری کووید ۱۹ را استفاده از وسایل حفاظت فردی همچون ماسک برشمرد.

در این نشست، نمایندگان حاضر در جلسه و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن اشاره به مسائل مبتلایان حوزه انتخابی خود، مواردی در این خصوص ارائه کردند.

در پایان معاون درمان وزارت بهداشت در مورد لزوم تامین اعتبارات لازم در راستای مبارزه با کروناویروس تاکید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت همچنین امروز به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از بخش‌های مختلف بیمارستان امیرالمومنین(ع) وابسته به سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان بازدید کرد.

در این بازدید ضمن بررسی شرایط بیماران بستری‌شده، از آخرین اقدامات انجام‌شده در راستای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا بازدید به عمل آمد و توصیه‌های لازم جهت بهبود کیفیت پروتکل‌های درمانی ویژه بیماران کرونایی توسط معاون درمان وزیر بهداشت ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز