خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ تن و ۲۲۰ کیلو مواد افیونی در سراوان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۶۲۷

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی و کشف ۲ تن و ۲۲۰ کیلو تریاک در شهرستان "سراوان" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند حرفه ای را که از طریق مرزهای شرقی، اقدام به قاچاق محموله سنگین مواد افیونی به مناطق مرکزی این شهرستان کرده بودند، شناسایی کردند.

وی افزود: اعضای این باند با دپوی این محموله، در مناطق کوهستانی شهرستان "سراوان" قصد داشتند که به صورت تدریجی آن را به استان های مرکزی کشور انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی، سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی محل دقیق  انتقال و دپوی این محموله سنگین مواد افیونی را در ارتفاعات منطقه "کوه سفید" سراوان شناسایی کردند.

سردار قنبری بیان داشت: سرانجام عصر روز گذشته تکاوران پلیس به منظور انهدام این باند قاچاق و کشف محموله مواد افیونی، با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و در یک عملیات منسجم با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در این درگیری مسلحانه که بیش از یک ساعت به طول انجامید قاچاقچیان بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و مجبور به فرار از محل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات، تکاوران پلیس یک نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در پاک سازی محل ۲ تن و ۲۲۰ کیلو و ۴۱۵ گرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قنبری با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، بر عزم جدی نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز