خبرگزاری کار ایران

معاون کل وزرات بهداشت:

استعفا و کناره‌گیری در شأن وزیر و تیم همراه نیست

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۸۲

معاون کل وزرات بهداشت درباره شایعه استعفای وزیر بهداشت، گفت: استعفای دکتر نمکی شوخی تلخی بود، استعفا و کنارگیری در شأن وزیر بهداشت و تیم همراه نیست.

به گزارش ایلنا، ایرج حریرچی، معاون کل وزرات بهداشت در برنامه زنده شبکه خبر در واکنش به علت افزایش مبتلایان به کرونا در کشور گفت: یکی از دلایلی که موجب شد ما شاهد افزایش آمار ابتلا افراد به کرونا باشیم، بیماریابی بوده است. طبق گفته رییس جمهور ما در پیک دوم نیستیم.

حریرچی ادامه داد: بیشترین تست‌های انجام شده تا ۲۲ فروردین ۹۹ صرفا برای موارد بستری بوده اما پس از آن با از تمامی افراد مشکوک هم تست گرفته شد اما  آنچه که بسیار حائز اهمیت است  تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها است.

معاون کل وزرات بهداشت درباره شایعه استعفای وزیر بهداشت، گفت: استعفای دکتر نمکی شوخی تلخی بود، استعفا و کناره‌گیری در شأن وزیر بهداشت و تیم همراه نیست.

وی میزان شهدای هشت سال دوران جنگ تحمیلی را با جانباختگان کرونا مقایسه کرد و گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی روزانه حدود  ۶۶  شهید داشتیم اما اکنون تعداد جانباختگان کرونا طی این مدت روزانه حدود  ۱۰۰ نفر بوده است.ما همچنان تاکید می‌کنیم که  بهترین روش پیشگیری از شیوع کرونا استفاده از ماسک است.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: افرادی که بیمار یا ناقل هستند باید حتما از ماسک استفاده کنند.خوشبختانه رئیس جمهور به وزرات صمت و شهرداری تهران دستور داده تا ماسک ارزان به مردم بفروشند.

 حریرچی گفت: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خرید و خدماتی، اثرات منفی خواهد داشت. ضمن اینکه افراد مبتلا با رعایت نکردنِ موارد بهداشتی در مرگ دیگران سهیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز