خبرگزاری کار ایران

با حکمی از سوی طهرانچی؛

مجری طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۴۶

رئیس دانشگاه آزاد مجری طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی ایمان عطارزاده را به سمت «مجری طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای ایمان عطارزاده

حسب تخصص، تعهد و تجربیات جنابعالی به عنوان «مجری طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می شوید. مأموریت طرح، چابک سازی ستاد دانشگاه با استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه سپاری از طریق برنامه ریزی، طراحی، راهبری و گسترش یکپارچه سامانه های علمی است.

انتظار دارم در یک برنامه ریزی مناسب با بهره گیری از کلیه امکانات دانشگاه و همکاری مسئولین ذیربط این مهم در اسرع وقت حاصل گردد. مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه خود را مکلف به حمایت از این طرح می داند و کلیه بسترهای ساختاری در جهت پیاده سازی آن باید مهیا شود.

محمدمهدی طهرانچی

از جمله سوابق مدیریتی علمی و پژوهشی ایمان عطارزاده عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مدیر کل دفتر سیاست گذاری علم و فناوری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر کمیسیون انتشارات علمی شورای عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی و ...همچنین انتشار بیش از ۵۰ مقاله در مجلات تخصصی علمی معتبر ملی و بین المللی و نیز همایش های داخلی و خارجی و عضویت در کمیته ها و شوراهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز