خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات جنایت خانوادگی در باغ فیض/ قاتل دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۱۸

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص جزئیات قتل اعضای یک خانواده در باغ فیض توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره وقوع یک جنایت خانوادگی در منطقه باغ فیض تهران، گفت: ساعت ۹ صبح روز گذشته خبری مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه باغ فیض تهران به پلیس واصل شد که بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حاضر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد ۳ نفر از اعضای یک خانواده شامل مردی ۳۲ ساله، زنی ۲۸ ساله و کودک ۴ ساله آنها به طرح فجیعی به قتل رسیدند و به نوعی مصلح شده بودند.

سردار رحیمی ادامه داد: تیم‌های پلیس در کمتر از ۱۰ ساعت موفق به شناسایی و بازداشت عامل این جنایت شده و وی در نیمه‌های بامداد امروز به جنایت خود اعتراف کرد.

او با بیان اینکه قاتل پسرعمومی مقتول (مرد خانواده) است گفت: او عنوان کرد که براثر اختلافات مالی دست به این جنایت زده است.

رحیمی ادامه داد: متهم این پرونده پس از مراجعه به منزل پسرعموی خود ابتدا مرد خانواده و سپس همسر و فرزندش را به قتل رساند و متواری شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز