خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۳ هزاردانش‌آموز بازمانده از تحصیل در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۹۸۱

استاندار تهران از وجود ۳ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت: طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سه هزار نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران مقرر شد با کمک نهادهای حمایتی زمینه بازگشت این دانش‌آموزان به تحصیل فراهم شود، ادامه داد: در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به تحصیل کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست اعلام آمادگی کرد و سازمان بهزیستی هم در این مسیر به آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان تهران تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس بسیار بالاست و حتی در برخی کلاس‌ها ۳۵ تا ۳۶ دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند از این رو احداث مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

محسنی بندپی با بیان اینکه در زمینه احداث مدارس باید از اعتبارات دولتی استفاده شود و هم به کمک خیرین نیاز داریم، تصریح کرد: ضمن این‌که مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش در این زمینه موثر است. به‌استنثا شهرستان فیروزکوه تمامی شهرستان‌های استان تهران کمبود فضای آموزشی دارند. بر این اساس باید در راستای رفع این کمبودها هدف‌گذاری مناسب انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز