خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

گزارش علت حریق‌های پایتخت به شورا ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۶۳

عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری خواستار ارائه گزارشی از علت حریق ‌ای پایتخت و میزان خسارات وارده به شورای شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و بیستمین جلسه شورای در تذکری با اشاره به آتش سوزی های رخ داده در بوستانهای تهران گفت: شهرداری هیچ گزارش رسمی درباره آتش سوزی ها نداده است.

او با بیان این که برخی آتش سوزی‌ها به املاک شخصی رسیده گفت: یک مورد آتش سوزی در حصارک و در یک باغ شخصی رخ داده است.در کنار دریاچه چیتگر نیز 40 هزار متر باغ شخصی آتش گرفت و در شهر ری نیز شاهد حریق در یک باغ 5000 متری در مجاورت پمپ بنزین بودیم.

او گفت: براساس اعلام آتش نشانی گفتند ۷دقیقه پس از حادثه در محل حاضر شدیم و دیدیم تعدادی درخت و درختچه آتش گرفته است.اگرچه این گزارش خوبی است اما از شهرداری تهران و آتش نشانی طور دیگری انتظار می رود.‌ 

مسجد جامعی در ادامه با قرائت گزارش خود گفت: اخیرا شاهد گزارش های مردمی مبنی بر آتش سوزی های متعدد در بوستان های شهر و حاشیه شهر بودیم.

مسجدجامعی گفت: با عنایت به وظایف شهرداری مبنی بر اتخاذ تدابیر موثر و حفظ شهر از خطر حریق و به استناد شرح وظایف در بند ی ماده ۶ اساسنامه سازمان آتش نشانی مبنی بر بررسی علت حوادث و اعلام نظر کارشناسی درخصوص علل حریق، شهرداری تهران می بایست ظرف مدت یک هفته درمورد عوامل حریق‌ها، اقدامات صورت گرفته، میزان خسارات وارد شده در اثر آتش سوزی ها و برنامه های آتی را تهیه و گزارشی را به شورای شهر تهران ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز