خبرگزاری کار ایران

تقی‌زاده:

روند تکمیل پل ارتباطی صالحیه به واوان تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۳۸۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت لحاظ کردن حجم ترافیکی و تبعات اجتماعی از تسریع روند تکمیل پل ارتباطی صالحیه به واوان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد تقی‌زاده در جلسه تعیین تکلیف پل ارتباطی صالحیه به واوان اسلامشهر اظهار داشت: پروژه احداث پل ارتباطی صالحیه به واوان شروع شده بود منتها تکمیل نشده و نیمه کاره مانده بود.

وی ادامه داد: برداشت‌های متفاوتی در مورد اتصال این دو محور به جهت حجم ترافیکی و تبعات اجتماعی و غیره مطرح بود که در این جلسه نگرانی‌های مزبور مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: در زمان پیک ترافیکی 800 خودرو می توانند از این مسیر تردد داشته باشند، که در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای منطقه می باشد اما در درازمدت قابلیت حجم ترافیکی بالا را نخواهد داشت.

تقی‌زاده سپس گفت: مقرر شد ادامه این مسیر که در بلوار 45 متری سردار جنگل قرار دارد و توسط شهرداری اسلامشهر در دست اجرا می‌باشد به کمربندی وصل شود و در این زمینه کمک استانداری در زمینه صدور مجوز صورت می گیرد.

وی سپس عنوان کرد: در مورد تامین امنیت نیز احداث کلانتری در این مسیر پیگیری می شود، به علاوه در مورد مباحث و تبعات اجتماعی مقرر شد مشاور به صورت اختصاصی و با در نظر گرفتن شرایط شهرستان‌های بهارستان و اسلامشهر جهت اجرای پروژه انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز