خبرگزاری کار ایران

مفاخریان خبر داد:

تعیین تکلیف نهایی پرونده مشاغل مزاحم تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۷۰۶

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سیار از برگزاری جلسه تجدیدنظر آرای کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید علی مفاخریان بابیان اینکه شهرداری وظیفه جلوگیری از ایجاد مشاغلی که موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شوند را بر عهده دارد، گفت: این مزاحمت شامل آلودگی‌های زیست محیطی، صوتی، بصری و تمام امور ناشی از فعالیت‌هایی است که آسایش و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند.

او با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری درباره تعطیلی، تخریب یا انتقال واحد صنفی بر عهده شهرداری است، افزود: اگر صاحب ملک به نظر شهرداری معترض باشد، باید ظرف ۱۰ روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از اعضای شورای شهر ارائه دهد و جلسه امروز برای رسیدگی به این پرونده‌های مورد اعتراض برگزار شده بود. در این جلسه ۶۰ پرونده بررسی و رأی قطعی و لازم‌الاجرا برای آنها صادر شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر ضرورت استفاده از فناوری در مدیریت شهری برای تسریع امور تاکید کرد و گفت: اتوماسیون بند ۲۰ در حال راه اندازی است که با به کار گیری آن تمام امور مربوطه به صورت غیر حضوری و با سرعت بالا، شفافیت بیشتر انجام خواهد شد.

براساس اعلام سایت شهر، مفاخریان بیان کرد: در زمینه ساماندهی دست فروشان؛ استفاده از سامان بازار می‌تواند به نتایج بهتر در این زمینه منجر شود. همانطور که تاکنون عملکرد موفقی در شناسایی دست فروشان واجد شرایط از خود نشان داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز