خبرگزاری کار ایران

جمالی نژاد:

مشارکت مؤثر رسانه‌ها مکمل برنامه‌های مدیریت شهری در زمینه مناسب‌سازی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۵۴

​معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: برنامه های صدا و سیما در موضوع مناسب سازی کشور قطعا مکمل خوبی برای برنامه های مدیریت شهری، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه ها و زمینه ساز پیشبرد برنامه های این عرصه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد که 21 خرداد ماه در نهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سخن می گفت، اظهار کرد: بدون تردید یک عامل مهم برای موفقیت برنامه ها و پروژه های مرتبط با مناسب سازی در شهرها و روستاها و تثبیت این موضوع در افکار عمومی و حساس شدن تمامی اقشار جامعه؛ بهره گیری از ظرفیتهای رسانه ها بویژه صدا و سیما و همچنین سازمان های مردم نهاد است.

وی اضافه کرد: علی رغم برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، همچنان شاهدیم که به مناسب سازی معابر در سطح شهرها توجه لازم صورت نمی گیرد و در بعضی مواقع  کودکان، سالمندان و معلولان نمی توانند از فضای شهری بهره کافی را ببرند و این موضوع مهم برای برجسته شدن بیشتر نیازمند توجه مستمر تمامی رسانه های ملی و استانی، بویژه سازمان صدا و سیما و شبکه های استانی آن، می باشد.

جمالی نژاد همچنین بر تشکیل منظم جلسات این ستاد ملی در فواصل زمانی کمتر و بصورت ماهانه با توجه  به اهمیت موضوعات مرتبط و همچنین تشکیل جلسات کارگروههای زیر مجموعه آن بویژه در مباحث اطلاع رسانی و آموزشی شد.

در این جلسه که  دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف عضو ستاد هم حضور داشتند، دکتر ابراهیم کاظمی مؤمن سرایی رئیس دبیرخانه ستاد گزارشی از اجرایی شدن مصوبات جلسه هشتم و اقدامات به عمل آمده در این خصوص ارائه نمود.

همچنین گزارشی در زمینه نشان دسترس پذیری اماکن عمومی برای معلولان جسمی و حرکتی نیز مطرح و در خصوص آن تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز