خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۶۴

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بند پی در شصت و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگو استان تهران با اشاره به وضعیت کرونا اظهار داشت: با همه تلاش های صورت گرفته جهت مقابله با بیماری کرونا، متاسفانه زمان روشنی برای اعلام پایان این بیماری وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازگشایی های صورت گرفته، نیاز کشور بود و با ساده انگاری برخی شهروندان در زمینه برخورد با کرونا مشکلاتی به وجود می آید، همچنانکه طبق آمار تنها ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می کنند.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: کرونا همه ابعاد اقتصادی از تولید تا عرضه را تحت تاثیر قرار داده و به نظر می رسد برای عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند نگاه ویژه تر به بخش خصوصی استان تهران هستیم.

وی با اشاره به اهمیت شورای گفت‌وگو افزود: برای شناسایی مشکلات باید جلسات شورای گفت‌وگو استان به صورت تخصصی با حضور کارشناسان معاونت اقتصادی و هر دو هفته یک بار در استانداری تهران برگزار شود.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات صنایع زیان دیده از کرونا در استان تهران با رئیس کل بانک مرکزی مطرح شده و این مطالبات از بانک مرکزی پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز