خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد:

لزوم مسئولیت‌پذیری سازمان‌ها در حوزه سرقت

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۵۴۷

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یکی از اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت موضوع مطالبه گری و مسئول سازی سازمان‌ها است، گفت: ارتقاء کشف انواع سرقت در اولویت سال جاری نیروی انتظامی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در یکصد و شصت و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت پس از ارائه گزارش عملکرد توسط رئیس پلیس آگاهی ناجا، اظهار داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی در سال جاری بوده و فرماندهان انتظامی استان ها می بایست با در نظر گرفتن این اولویت، نسبت به ارتقاء کشف سرقت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال گذشته به اهداف از پیش تعیین شده قرارگاه مبارزه با سرقت دست یافته، افزود: در سال جاری نیز هدف گذاری و برنامه هایی از جمله بالا بردن هزینه جرم، توجه به دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که یکی دیگر از اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع مسئول سازی است، تصریح کرد: وقتی سرقتی اتفاق می افتد باید مشخص شود که دیگر سازمان ها چه نقشی در وقوع سرقت داشته و کدام بخش مربوط به ناجاست.

وی ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور، مقرر شده استانداران سراسر کشور در جلسات قرارگاه مبارزه با سرقت شرکت و فرماندهان انتظامی استان‌ها، پیشرفت حاصله را گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی در ادامه سخنان خود به موضوعاتی همچون هم افزایی پلیس های تخصصی، فعال سازی قرارگاه های مبارزه با سرقت در استان ها، رسیدگی به پرونده های معوقه، همکاری با بسیج، مهارت محوری و همچنین هدف گذاری در ماموریت ها پرداخت و تاکید کرد: مبارزه با سرقت مطالبه جدی مردم از حاکمیت است و نیروی انتظامی از تمامی ابزارهای موجود در راستای مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط در جهت کاهش وقوع و ارتقاء کشف بهره گیری خواهد کرد.

گفتنی است، در این جلسه روسای پلیس های تخصصی و رده های ذی ربط حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز