خبرگزاری کار ایران

مرزبانی در مسیر تحول، گام به گام به جلو می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۵۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از تلاش همه مرزبانان گفت: برادری در بین مرزبانان حاکم است و مرزبانی در مسیر تحول هر روز گام به گام به جلو حرکت می کند.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در جمع معاونان و فرماندهان استان های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات و عملکرد مرزبانان در دفاع از حریم مرزهای ایران اسلامی اظهار داشت:از کلیه همرزمانم که در کسوت مرزبانی تلاش شبانه روزی داشته و خانواده محترم آنان که تحمل دوری و سختی از همسرانشان را بر دوش دارند، تقدیر می کنم.

وی افزود: با توجه به عملکرد خوب مرزبانان در برقراری امنیت در مرزها، امروز شاهد آن هستیم که فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ، وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی اطمینان خاطر از عملکرد مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی  با اشاره به منشور مرزبانی تصریح کرد: مرزبانی نیروی انتظامی،یکی از مولفه های اساسی در برقراری امنیت و یکی از منسجم ترین سازمان های نیروی مسلح است.

وی ۶ سال خدمت در مرزبانی را از بهترین دوران خدمتش در بین مرزبانان خواند و افزود: روحیه دفاع مقدس در بین مرزبانان به وضوح دیده می شود و مرزبانان برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه روز در تلاش هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سوابق و تجارب مثبت سردار " احمد علی گودرزی" افزود:خدا را شاکرم که الفت و برادری در بین مرزبانان جاری و حاکم است و  مرزبانی در مسیر تحول هر روز گام به گام به جلو حرکت می کند.

وی افزود: رفتار مناسب فرماندهان و همرزمانم در برقراری تعاملات درون و برون سازمانی در مناطق مرزی به سازمان نیروی انتظامی قداست بخشیده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت :نگاه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه، نگاه مودت و دوستی است و مرزبانان نیروی انتظامی می بایست جایگاه تعاملات با کشورهای همسایه را همراه با اقتدار حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز