خبرگزاری کار ایران

ارزیابی روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ندامتگاه قزل‌حصار

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۵۸۷

مدیر کل زندان‌های استان تهران با حضور در ندامتگاه قزلحصار، روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی و غربالگری مددجویان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندان‌های استان تهران طی بازدیدی که به منظور بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده در بخش قرنطینه های ورودی ندامتگاه قزلحصار و غربالگری مددجویان ورودی انجام یافت، اظهار داشت: حفظ و تأمین سلامتی مددجویان و کارکنان در کنار ارتقای امر بهداشت از وظایف ادارات بهداشت و درمان ندامتگاه های استان است و در این زمینه هیچ گونه کم کاری یا غفلت پذیرفتنی نیست.

مدیر کل زندان های استان تهران تأکید کرد: قرنطینه مختص ایام مبارزه با ورود کرونا نیست، بلکه از سال های گذشته نیز زندانیان جدیدالورود در این قسمت نگهداری و پس از تشکیل پرونده های شخصیتی و بهداشتی، تحت ویزیت پزشکان و متخصصین قرار می گیرند تا ناقل بیماری به داخل زندان نباشند.

او با اشاره به ضرورت ارتقای امور بهداشتی و درمانی در ندامتگاه قزل‌حصار گفت: از آن جا که این مرکز مختص نگهداری زندانیان موادمخدر است، بیش از پیش باید در بخش قرنطینه به امر غربالگری اهمیت داده شود تا هیچ گونه ابتلایی به ویروس کرونا نداشته باشیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی نمودن روند اجرای پروتکل های بهداشتی و غربالگری مددجویان ادامه داد: بر اساس برنامه های اعلام شده، ماسک، دستکش و مواد بهداشتی در سطح وسیع توزیع می شود و در مبادی ورودی نیز عبور از تونل های ضدعفونی کننده امکان انتقال ویروس را به حداقل می رساند ولی همین مقدار هم باید در قرنطینه و با غربالگری شناسایی و از دیگر مددجویان جدا گردیده، اقدامات درمانی به سرعت انجام گیرد.

بنا به این خبر، با اختصاص بودجه های لازم، تونل های مدرن ضد عفونی کننده در مبادی تمام زندان های استان تهران نصب گردیده و تمام مراجعین، کارکنان، سربازان و زندانیان بایستی جهت ورود به زندان از این تونل عبور نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز