خبرگزاری کار ایران

حق شناس تاکید کرد:

لزوم ارائه جزییات توافقنامه شهرداری و ارتش در خصوص پادگان ۰۶ به شورا

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۹۲

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به شهردار تهران خواستار ارائه جزئیات توافقنامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان ۰۶ به شورا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جوادحق شناس در جریان دویست و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران با اشاره به پرسش‌هایی که از توافقنامه شهرداری با ارتش درخصوص پادگان ۰۶ ایجاد شده، اظهار داشت: در برخى از آنها اعتراض هاى جدى مشاهده مى شود. در نتیجه از شهردار محترم تهران خواسته شود در اسرع وقت اطلاعات زیر را در اختیار اینجانب بگذارند.

او از شهردار تهران درخواست کرد مشروح کامل توافق شهردارى تهران با ارتش جمهوری اسلامی در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شوراى اسلامى شهر تهران، متن کامل توافقنامه جدید شهردارى تهران و ارتش همراه با تفاوتهاى دو قرارداد و مستندات قانونى که منجر به این توافق شده است را در اختیار شورای شهر بگذارد.

حق شناس ادامه داد: ارائه توافقهاى مشابه انجام یافته در خصوص پادگانهاى نظامى در دوره هاى مدیریت شهرى پیشین مانند قلعه مرغى، جى ، ولایت و غیره نیز باید در اختیار اینجانب قرار گیرد.

او تاکید کرد: بدیهى است بعد از دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحب نظران و افکار عمومى اقدامات قانونى لازم را در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان پى خواهم گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: انتظار دارد شهردار تهران دستور دهد، اطلاعات مورد نظر، کامل، دقیق و همراه با مستندات مصوبه شوراى عالى شهرسازى باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز