خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

اساسی‌ترین مشکل ما عدم دسترسی برخی دانش‌آموزان به اینترنت است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۴۵

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی از مناطق هنوز به اینترنت دسترسی ندارند، گفت: این مناطق نقطه به نقطه در حال شناسایی است و با همکاری وزارت ارتباطات در حال توسعه ظرفیت‌های ارتباطی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک با معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به شبکه آموزشی شاد گفت: بیش از 4.5 میلیارد پیام در این مدت مبادله شده است. همچنین امکان ارتباط زنده در شکل گروه‌های مختلف برقرار شده است و سعی می‌کنیم این تعداد تا یک میلیون نفر هم افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: همچنین در گروه‌های مختلف بین مدیران مقاطع مختلف امکان ارتباط زنده وجود دارد و تلاش می‌کنیم ارتباط را دو طرفه ایجادکنیم. همچنین ما امکان ارتباط دانش‌آموز و دانش‌آموز را در فصل تعطیلات در دست بررسی قرار داده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا صفحه اختصاصی برای هر دانش‌آموز ایجاد کنیم تا بتواند در آن صفحه با دیگران اطلاعات و تجریبات و خاطرات را به اشتراک بگذارد. جنبه‌های منفی و مثبت این طرح در حال بررسی است. سعی ما این است که با ایجاد این صفحه اشتیاق بیشتری برای دانش‌آموزان برای کار در این شبکه فراهم شود.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما این است که برخی از مناطق به اینترنت دسترسی ندارند که به سرعت و نقطه به نقطه در حال شناسایی این مناطق هستیم و با همکاری وزارت ارتباطات در حال توسعه ظرفیت‌های ارتباطی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز