خبرگزاری کار ایران

معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد:

گردآوری تجارب برتر پرستاری در بحران کووید ۱۹

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۰۴

معاون پرستاری وزارت بهداشت از گردآوری تجارب ارزشمند پرستاران درمحورهای آموزشی، هدایت و رهبری، هماهنگی و سیاستگذاری در بحران کووید ۱۹ جهت بکارگیری در عرصه های ملی و بین المللی در قالب مجموعه ای نفیس، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مریم حضرتی، با اعلام این خبر، افزود: در طی دوره بحران کووید ۱۹و شرایط ویژه و خاص این بیماری، مدیریت مراقبت از بیماران مستلزم سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرای سریع با تبعیت از قوانین مدیریت بحران بوده است، بنابراین مدیران پرستاری و پرستاران شاغل در مراکز مختلف درمانی، بهداشتی و مراقبتی، ناگزیر از اتخاذ شیوه های نوآورانه و بعضا خارج از روال معمول، این بحران را مدیریت کردند.

وی با تاکید بر اهمیت به اشتراک گذاری این تجارب ناب و ارزشمند و ثبت آنها جهت بکارگیری در عرصه های ملی و بین المللی، بیان کرد: این معاونت درصدد است تا این تجارب و خاطرات را در قالب مجموعه ای نفیس گردآوری و منتشر کند و ضمن ارسال تجارب برتر به سازمان بهداشت جهانی، به پدید آورندگان این آثار نیز جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

به گزارش وبدا، معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه این تجارب در محورهای آموزش، هدایت و رهبری، هماهنگی، سیاستگذاری، خط مشی ها و سایر محورهای مشابه قابل ارائه است، تصریح کرد: مدیران پرستاران و پرستاران شاغل حداکثر تا پایان خردادماه جهت ارسال تجارب برتر خود زمان دارند و می توانند تجارب شان را از طریق مدیریت پرستاری دانشگاه خود، به این معاونت ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز