خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

عمدی نبودن آتش‌سوزی‌های اخیر مراتع در تهران/ نظارت و اعزام گشت سیار تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۷۷

استاندار تهران با اشاره به عمدی نبودن آتش‌سوزی‌های اخیر در تهران و آتش سوزی به سبب اشتعال علف‌های هرز، از نظارت و اعزام گشت سیار برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به آتش سوزی های اخیر در استان تهران اظهار داشت: بعد از بارندگی‌های خوبی که در سطح کشور داشتیم عوارض ناشی از آن یعنی رشد علف‌های هرز در کل کشور را شاهد هستیم.

 وی ادامه داد: با توجه به شدت گرما، در چند مورد آتش سوزی علف‌های هرز رخ داده که وجه نظارتی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی افزایش پیدا می‌کند و در این زمینه به همه شهرداری ها و گشت های نیروی انتظامی تاکید شده تا نسبت به مراقبت بیشتر و اعزام اکیپ‌های بازرسی اقدام کنند.

 استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در برخی موارد جزئی دستگیری برخی افراد که به عمد اقدام به آتش سوزی و فیلم گرفتن از صحنه کرده بودند، انجام شده اما در اکثر موارد این آتش‌سوزی‌ها ناشی از باقی‌مانده مواد روغنی و نفتی بوده که با گرمای هوا دچار اشتعال شدند.

 محسنی بندپی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم از رها کردن و دور ریختن مواد پلاستیکی در فضای باز خودداری کنند و از سوی دیگر شهرداری و نیروهای انتظامی با هوشیاری و دقت نسبت به تقویت نظارت و اعزام گشت سیار اقدام کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز