خبرگزاری کار ایران

تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال ۹۸ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۹۴

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران خبر داد.

 به گزارش ایلنا، حامد مظاهریان در این باره گفت: بر مبنای دستورالعمل ابلاغی شهردار محترم تهران، ارزیابی عملکرد سازمانی مناطق ۲۲ گانه و ۴۱ سازمان و شرکت تابعه شهرداری تهران در دستور کار این معاونت قرار گرفت و در این راستا در گام نخست با همکاری کلیه معاونت‌ها و حوزه‌های ذی‌ربط بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی عملکرد در پایان سال گذشته انجام شد و در حال حاضر، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق در سال ۹۸ در قالب ۷۲ شاخص عملکردی و قریب به ۳۰۰ زیرشاخص انجام و نتیجه عملکرد هر منطقه توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و تدوین و در اختیار ذی‌نفعان قرار گرفته است. همچنین به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق، ریز اطلاعات تمامی شاخص‌ها و زیر شاخص‌ها در سامانه تحلیل اطلاعات/ داشبورد ارزیابی مدیریتی درج شده و به مناطق نیز ارسال شده است. 

در این دوره ارزیابی حدود ۵۰ اداره کل، سازمان و یا شرکت با نظارت و تایید معاونت های تخصصی نسبت به سنجش عملکرد و اعلام وضعیت مناطق ۲۲ گانه اقدام نموده و عملکردها در ۵ سطح بسیار مطلوب تا ضعیف دستهبندی شده اند.

همچنین مظاهریان اظهارداشت؛ باتوجه به تأکید شهردار محترم بر لزوم توجه به نظرات شهروندان، در این دوره ۱۱ درصد از وزن شاخص‌های ارزیابی به این امر اختصاص یافته و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و بازخوردهای سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ احصاء گردیده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران، این گزارش مبنایی برای اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری در شهرداری تهران، تدوین کارنامه عملکردی مدیران، اصلاح برخی ساختارهای تشکیلاتی و تدوین سرفصل‌‌های آموزشی بوده و مستمراً در نظام تخصیص منابع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  

همچنین ارزیابی عملکرد سال ۹۸ سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران نیز در دستور کار بوده و گزارشات مربوطه متناسب با پایان سال مالی استخراج و ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز