خبرگزاری کار ایران

دعوت کمیته امداد از مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۲۵

رئیس کمیته امداد از سپرده‌گذاری ۲۵۰ هزار خیر در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد و گفت: با مشارکت مردم نیکوکار، سال گذشته ۳۷۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی بختیاری با تقدیر از همراهی خیران با کمیته امداد افزود: ۲۵۰ هزار خیر با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، نقش به سزایی در تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان دارند.

وی با بیان اینکه این خیران بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند، تاکید کرد: در مجموع حدود چهار میلیون سپرده به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری شده که از این محل وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد از پرداخت ۳۷۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در سال ۹۸ خبر داد و ادامه داد: بودجه سال گذشته صندوق امداد ولایت با ۵۰ درصد افزایش امسال به ۳۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

بختیاری با دعوت ار خیران و مردم نیکوکار ایران اسلامی برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: وام کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و وام‌های بیشتر از آن با ۳ درصد کارمزد ارائه می‌شود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی سقف تسهیلات کارگشایی را پنج تا ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تسهیلات ودیعه مسکن ۲۰ میلیون تومان، اشتغال ۵۰ میلیون تومان و تسهیلات تامین و خرید مسکن در مناطق روستایی و شهری به ترتیب ۲۵ و ۳۵  میلیون تومان است که با کمترین ضمانت به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز