خبرگزاری کار ایران

برنامه آموزشی پیشگیری از آتش‌سوزی‌های جنگل ها در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۸۴۳

برنامه آموزشی پیشگیری از آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان بوشهر در مناطق حفاظت شده از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در هفته محیط زیست آغاز شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد قلی نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص گفت: برنامه‌های آموزشی پیشگیری از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع در مناطق حفاظت شده استان بوشهر با هدف پیشگیری و جلب مشارکت و همکاری مردم در مهار آتش‌سوزی‌ها آغاز گردیده و در این برنامه آموزشی با توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی، نشست‌های آموزشی و هماهنگی با جوامع محلی‌، عشایر و ساکنین روستاهای هم‌جوار با مناطق حفاظت شده برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه علت بسیاری از آتش‌سوزی‌ها بی‌احتیاطی استفاده‌کنندگان از طبیعت بوده برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی محدود به روستاها و ساکنین مناطق تحت حفاظت نشده و اطلاع‌رسانی در سطح جامعه انجام خواهد شد .

در پی وقوع آتش سوزی‌های متعدد و گسترده در سطح زیستگاه‌ها و مناطق کوهستانی استان در روزهای اخیر اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر یک طرح فوری پیشگیری و مهار آتش‌سوزی را در مناطق حفاظت شده استان بوشهر آغاز که برنامه های آموزشی مرحله اول طرح مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز