خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان تعزیرات به افزایش قیمت پنیر سنتی

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۷۷۰

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره افزایش قیمت پنیر سنتی از سوی یکی از کارخانجات لبنیاتی گفت: این افزایش قیمت از نظر ما تخلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید یاسر رایگانی درباره افزایش قیمت پنیر سنتی توسط یکی از کارخانه‌های لبنیاتی گفت: اینکه مجوز افزایش قیمت برای این کارخانه وجود دارد را باید سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کند اما این نوع افزایش قیمت تخلف است.

وی ادامه داد: ما هر سال ابتدای سال شاهد افزایش قیمیت تحمیلی از سوی کارخانجات به ویژه در حوزه لبنیات هستیم و می‌طلبد که متولیان امر و سازمان حمایت از مصرف کنندگان از همان ابتدای سال روند افزایش قیمت را به صورت قانونی اعلام کنند تا هم مصرف کننده هم تولید کننده و هم مراجع نظارتی مانند ما تکلیف قیمت را بدانند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه روال این است که در ابتدای سال کارخانجات یک قیمت را اعلام می‌کنند بعد درباره آن قیمت بحث می‌شود و بعد به یک نتیجه می‌رسند.

رایگانی درباره افزایش قیمت پنیر سنتی از سوی این کارخانه گفت: از نگاه ما الان این گران فروشی است و ما منتظر اعلام تخلف از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان هستیم. در مقاطعی که سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام تخلف کردند ما نیز جرائم سنگینی را اعمال کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز