خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۳۱ هزار نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۷۱۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۳۱ هزار نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ ثبت نام کردند.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام داوطلبان آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ گفت: طبق برنامه زمان بندی اعلام شده ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال۹۹ منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ فردا یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۸ ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تا این لحظه تعداد ۳۱ هزار و ۴۸۴ نفر نسبت به ثبت نام اقدام کردند. داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط ثبت‌نام‌ توضیح داد: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب این دوره منحصرا در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه‌ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

زرین آمیزی افزود:‌ لازم به توضیح است که پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش ایلنا، تمامی متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز