خبرگزاری کار ایران

کشف انبار نوشیدنی‌های فاسد در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۱۸۱

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف یک انبار نگهداری از نوشیدنی‌های فاسد و تاریخ گذشته در ورامین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داریوش صادقی فرد در این خصوص گفت: مدتی قبل ماموران پلیس از طریق منابع خبری از دپوی و نگهداری مقادیر زیادی نوشیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای واقع در ورامین باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.

وی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از اخذ مجوز عملیات، ماموران پلیس با همراهی نمایندگان اصناف و کارشناسان بهداشتی به محل این انبار رفت و بیش از ۶۰۰۰ قوطی نوشابه گازدار و ۲۳۰۰ عدد دوغ لیوانی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند که فاسد بودن این اقلام به تایید کارشناس بهداشتی نیز رسید.

صادقی فرد با بیان اینکه برابر شواهد اولیه این افراد قصد فروش این محصولات را داشتند، گفت: انبار مذکور با حکم قضایی پلمب و در این زمینه یک تن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش ریالی اقلام مکشوفه را حدود ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهارکرد: پلیس اجازه نخواهد داد تا افراد سودجو با سلامتی مردم و جامعه بازی کنند. لازم است مردم نیز هوشیار باشند و اگر با فروش ارزان قیمت چنین محصولاتی که عمدتا در حاشیه خیابان و به شکل دستفروشی عرضه می‌شود، مواجه شدند حتما توجه داشته باشند که ممکن است این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز