خبرگزاری کار ایران

تعداد بالای خانه‌های مجردی از چالش‌های منطقه ۱۳ است

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۴۶

اعضای شورای شهر تهران بر لزوم توجه به ظرفیت‌های گردشگری و زیست محیطی منطقه ۱۳ تهران تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران شورایاری‌های منطقه ۱۳ در صحن شورای شهر حضور یافتند و رابط شورایاری منطقه ۱۳ به بیان مشکلات و چالش‌های منطقه پرداخت.

سید وحید مقدم، رابط شورایاری منطقه ۱۳ با اشاره به مهمترین چالش‌های منطقه گفت: مهمترین آنها وجود بافت گسترده فرسوده در منطقه، تعداد بالای خانه‌های مجردی و کمبود فضای سبز، مکان‌هایی برای فروش خودرو، عدم انتقال ترمینال شرق و ...است.

پس از سخنان نماینده شورایاری زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: باید در خصوص طرح گردشگری منطقه ۱۳ در منطقه سرخه حصار مطالعات زیست محیطی و اجتماعی انجام شود و مجوزهای زیست محیطی اخذ شود. شهردار منطقه این مطالعات را انجام و به شورا ارائه کند.

مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به دو پتانسیل این منطقه برای درآمدزایی اشاره کرد و گفت: یک پنجم این منطقه پادگان است که با پیگیری انتقال این پادگان‌ها می توان پروژه‌های اقتصادی خوبی برای منطقه تعریف کرد. همچنین در منطقه سرخه حصار پتانسیل گردشگری خوبی وجود دارد که با کمک سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی می توان پروژه های اقتصادی سازگار به محیط زیست تعریف شود و منطقه ۱۳ از لحاظ منابع مالی دچار تحول شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز