خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی تاکید کرد:

لزوم توجه به طرح‌های خلاقانه در حوزه تعلیم و تربیت

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۴۱

اولین دوره آموزشی تأمین ناظران شورای آموزش و پرورش به‌صورت ویدیو کنفرانس در دو روز متوالی با حضور اساتید آگاه و مجرب تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی زینی وند در دومین روز برگزاری دوره تأمین ناظرین آموزشی شوراهای آموزش ‌و پرورش تصریح کرد: قانون شوراهای آموزش ‌و پرورش از مهم‌ترین مصوبات مجلس شورای اسلامی و مترقی‌ترین قانون در قلمرو آموزش‌وپرورش است که به اذعان کارشناسان و آگاهان به امور قانون، نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات نهاد تعلیم و تربیت دارد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه‌ مشارکت‌های مردمی با اشاره به اهمیت قانون شوراها در همگانی کردن موضوع تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: استانداران به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان، در دولت تدبیر و امید اهتمام جدی به موضوع آموزش‌ و پرورش داشته‌اند و از رویکردهای تحولی ما در شوراهای آموزش ‌و پرورش حمایت ملی کرده‌اند. انتظار ما از استانداران به‌عنوان رئیس شورا و اعضای شوراهای آموزش‌ و پرورش توجه به طرح‌های خلاقانه در خصوص تعلیم و تربیت و حل مسائل و مشکلات محلی و بومی از طریق بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های استان، شهرستان و مناطق است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی افزود: آموزش امروز جزء لاینفک سازمان‌های پویا محسوب می‌شود و اعضای شوراهای آموزش ‌و پرورش و دبیرخانه این شورا در شهرستان‌ها و مناطق در خصوص قانون شوراهای آموزش ‌و پرورش، نیازمند کسب آموزش‌های حقوقی هستند تا شاهد اجرای مطلوب و مقبول قانون شوراها باشیم.

زینی وند اظهار کرد: توسعه پایدار و بهره‌برداری از منابع، باید به توسعه انسانی منجر شود و هرگونه احصاء حقوق آموزش‌ و پرورش از محل مفاد قانون شوراها باید علاوه بر کمک به رشد و تعالی نظام آموزش و پرورش به توسعه منابع انسانی هم کمک کند.

گفتنی است؛ دوره آموزش ناظران شوراهای آموزش ‌و پرورش با هدف آموزش قانون شوراها به اعضای دبیرخانه شوراهای آموزش‌ و پرورش مناطق و شهرستان‌ها با مشارکت 100 نفر از نمایندگان استان‌های کشور از سوی سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به‌صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز