خبرگزاری کار ایران

تذکر به حناچی درباره بلاتکلیفی پروژه ترمینال جدید شرق

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۴۴

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف پروژه های مهم منطقه ۱۳ و املاک فریز شده واقع در حریم پادگان دوشان تپه شد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۳ گفت: تکمیل قطب گردشگری سرخه حصار یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری دوره پنجم است و شهردار منطقه نیز در بازدیدی که در سال گذشته از این منطقه داشتیم قول دادند این پروژه به نتیجه برسد اما متاسفانه علی رغم اینکه تمام تفاهم نامه های لازم با مراجع ذیربط انجام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است و مشخص نیست موانع انجام این کار چیست.

او ادامه داد: احداث قطب گردشگری شرق تهران براساس برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران و برنامه اولویت محور تحقق پذیر شورا یکی از اولویت های شورای پنجم است و با توجه به اینکه در سال پایانی این دوره قرار داریم، هرچه سریعتر باید به نتیجه برسد.

سالاری در خصوص پادگان دوشان تپه نیز گفت: حریم این پادگان بدون طی فرایند قانونی در شورای عالی امنیت ملی مشخص شده و سال ها است برای املاک واقع در آن منطقه محدودیت ایجاد کرده است و شهروندان نمی توانند از حقوق خود به موجب طرح تفصیلی استفاده کنند، ضمن اینکه شهردار تهران برای حل این مشکل قول دادند و ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و معماری جلساتی را در منطقه برگزار کردیم که معبر بخش شرقی پادگان بازگشایی و رفت و آمد شهروندان تسهیل شود که تاکنون این هم انجام نشده است.

سالاری در قسمت دیگری از صحبت های خود با انتقاد از بلاتکلیفی ترمینال جدید شرق گفت: به عقیده من باید در خصوص این بلاتکلیفی از شهردار تهران سوال شود، ما اعضای شورا بارها از آنجا بازدید کردیم و مشخص نیست چرا این پروژه به نتیجه نمی رسد و ما چه پاسخی باید به شهروندان بدهیم، چرا بخشی از کارهای پروژه ترمینال جدید شرق که باقی مانده است به نتیجه نمی رسد؟

سالاری از رییس شورای شهر درخواست کرد تا در جلساتی که با شهردار تهران این موضوعات را مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز