خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با ایلنا:

درباره عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها در پارک چیتگر و بوستان ولایت فعلا نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۳۹

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تحقیقات در مورد ابعاد دو آتش‌سوزی در پارک ولایت و چیتگر از سوی کارشناسان انتظامی و آتش‌نشانی در حال انجام است.

«سرهنگ جلیل موقوفه‌ای» جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وقوع دو فقره آتش‌سوزی در دو شب گذشته در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر گفت: پلیس در حال بررسی ابعاد این دو حادثه آتش‌سوزی است و همچنان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی درباره احتمال عمدی بودن این دو آتش‌سوزی ادامه داد: این موضوع در حال بررسی است و تحقیقات مأموران آتش‌نشانی و پلیس در این زمینه ادامه دارد و نمی‌توان در حال حاضر اظهارنظری قطعی در این خصوص مطرح کرد و باید تا پایان تحقیقات صبر کرد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اخباری مبنی بر دستگیری دو نفر در رابطه با آتش‌سوزی در بوستان ولایت گفت: همان‌طور که گفتم، تحقیقات در مورد ابعاد دو آتش‌سوزی از سوی کارشناسان انتظامی و آتش‌نشانی در حال انجام است و اگر با مورد مشکوکی مواجه شویم، حتما با هماهنگی مقام قضایی با آن برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: در حال حاضر دو نفر در ارتباط با آتش‌سوزی در پارک ولایت دستگیر شده‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز