خبرگزاری کار ایران

علیخانی:

شهرداری کارهای اصلی را رها کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۲۳

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری کارهای اصلی را رها کرده و سرانجام بسیاری از پروژه های اولویت محور و تحقق پذیر مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در جریان دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکری که روز یکشنبه یکی از اعضای شورا به یکی از شرکت های زیرمجموعه سازمان بازنشستگی داد، گفت: این تذکر عضو شورا باید به مرجع بالاتر یا بازرسی یا حراست که مرجعی بی طرف و نظارتی است ارجاع داده شود و گزارش آن از سمت شهردار برای شورا ارسال شود.

او ادامه داد: اما تذکر به خود سازمان مربوطه و مرجع تخلف داده شده و این روال درست نیست. البته اینکه خود آن نهاد متخلف جواب عضو شورا را هم بدهد غلط دوم است.

او با تاکید بر اینکه نباید مسئولی که به آن تذکر داده شده مستقیم جواب عضو شورا را بدهد افزود: در زمانی که مدیریت شهری در ذلیل ترین حالت خود قرار دارد نمی گذاریم شورا را نیز ذلیل کند و اگر قرار است شورا آسیب ببیند نسبت به آن واکنش نشان می دهیم و حتی ممکن است شهردار را استیضاح کنیم.

علیخانی با بیان اینکه شهرداری کارهای اصلی را رها کرده و سرانجام بسیاری از پروژه های اولویت محور و تحقق پذیر مشخص نیست، گفت: قرار بود یک ماهه وضعیت ترمینال جدید شرق مشخص شود و هر طرح و برنامه ای به صورت تلفیقی در این رابطه ارائه شود. در حال حاضر بیش از سه ماه از آخرین جلسه گذشته و هنوز منتظر مکاتبه شهرداری در این رابطه هستیم.

علیخانی گفت: پل گیشا را ببینید که چه وضعیتی دارد؟ حتی نتوانستند این پل را به طول کامل تمام کنند.  شهردار کنونی زمانی معاون عمرانی شهرداری بود و طرحی به نام پل طبیعت ۲ را به صحن آورد. این پل طبیعت ۲ کجاست؟ چه کاری برای تحقق آن کردید؟

علیخانی با اشاره به مشکلات پیاده راه ۱۷ شهریور و میدان امام حسین که امروز نیز توسط رابط شورایاری به آن اشاره شد گفت: می گویند ۵ هزار متر مربع پیاده راه سازی می کنیم. در حالی که مشکلات مردم و اهالی این منطقه هنوز حل نشده و با وجود صورتجلسات تنظیم شده هنوز هیچ اتفاقی برای این محدوده نیفتاده است.

او افزود: به تازگی گفته اند که قرار است پل حافظ جمع آوری شود. پل حافظ کدام اولویت ما بوده و در کجای برنامه اولویت پذیر شهرداری قرار دارد؟ آقایان دنبال مواردی که در برنامه و اولویت نبوده، هستند.برنامه اولویت پذیر و تحقق پذیر کجاست؟ مگر ما چقدر زمان داریم؟ وقت آن است که این موارد را به صورت سوال مطرح کنیم و به آن پاسخ دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز