خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

قضاوت درباره ویروس کرونا هنوز خیلی زود است

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۵۸۰

وزیر بهداشت گفت: باید بتوانیم مرحله به مرحله ویروس کرونا و رفتار آن را بررسی کنیم و من فکر می‌کنم هنوز قضاوت در رابطه با این ویروس خیلی زود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی جلسه کمیته علمی کشوری سیاستگذاری بیماری کووید 19 گفت: تقدیر می کنم از افرادی که به عنوان سرباز خط مقدم در صحنه حاضر بودند. بنده گزارش ها را هر ساعت می گیرم و مطالعات دنیا را روزانه چک می کنم. کرونا یک شتر گاو پلنگی است که شاخ می زند و گاز هم می گیرد. بنابراین گرفتاری ما هم با این بیماری ناشناخته است.

نمکی گفت: باید بتوانیم مرحله به مرحله ویروس و رفتار آن را بررسی کنیم. بنده فکر می کنم هنوز قضاوت در رابطه با این ویروس خیلی زود است. باید کار بین رشته ای صورت بگیرد. در این بیماری هر کس با تابلوی بالینی خود فوت می کند. خواهشی که از دانشمندان بین المللی کشور دارم این است که فرصت بدهیم و از ابعاد مختلف به ویروس نگاه کنیم.

وی افزود: در ابتدا ما بر وضعیت ریه تمرکز کردیم، در حالی که زنی را جزو متوفیان داشتیم که تنها علامتش خستگی مفرط بود. باید از متخصصان دیگر استفاده شود. باید به هم فرصت بدهیم. این نیاز به یک کار بین بخشی و زمانبر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز