خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران مطرح کرد:

بازگشایی اماکن ورزشی فرصتی برای نوسازی و کسب اعتماد دوباره

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۳۷۳

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بازگشایی مجموعه‌های ورزشی را فرصتی مغتنم برای نوسازی و کسب اعتماد دوباره در بین شهروندان تهرانی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جوادی یگانه در همایش یک روزه ورزش از نو ضمن تشکر از اقدامات سازمان ورزش مبنی بر فعالیت ورزشی در فضای مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: در شرایطی که مطابق آمارها، با افزایش ١٤ تا ١٦ درصدی تنش ها در جامعه مواجه شده‌ایم، ورزش ظرفیتی قابل ملاحظه برای کاهش آسیب‌ها و ایجاد نشاط و سلامت روانی جامعه به شمار می‌ رود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، عملکرد مجموعه حاکمیت در دوران کرونا را موجب افزایش اعتماد اجتماعی خواند و افزود: معیار ما برای موفقیت، رضایتمندی مردم است و مجموعه‌های ورزشی به دلیل بیشترین مواجهه با شهروندان، از اهمیت خاصی در این راستا برخوردارند.

جوادی یگانه، مدیران اماکن ورزشی را مخاطب قرار داد و گفت: به خاطر داشته باشید که تاب آوری اجتماعی کاهش یافته و همدلی، احترام، گشاده رویی و درک متقابل از الزامات دوران پساکرونا و رمز موفقیت ما در حفظ مهم ترین سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد و رضایت مردم است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، وی همچنین بررعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز