خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد:

بهره‌گیری از تمام امکانات برای تامین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۹۱

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت امنیت اخلاقی در تفرجگاه‌ها و سواحل شمال کشور، بر بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در اجرای طرح‌های سالم‌سازی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، "قاسم رضایی" عصر امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان های شمالی کشور (مازندران، گیلان و گلستان)، حرکت در مسیر الهی و خدمت به مردم را یک افتخار بزرگ برای کارکنان نیروی انتظامی برشمرد.

وی به ناامیدی و یأس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکست نظامی اشاره و بیان کرد: تهاجم فرهنگی و ترویج بی‌بند و باری و بی‌عفتی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، حربه جدید دشمن است بنابراین رسالت نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش آحاد مختلف جامعه، بسیار سنگین‌تر از سایر نهادها و نیروهای مسلح است لذا باید قدر آن را دانست و به آن افتخار کرد.

این مقام ارشد انتظامی، بهره ‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تأمین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها را یک ضرورت حیاتی برشمرد و گفت: نگاه نیروی انتظامی به مقوله امنیت اخلاقی، عفاف و حجاب، یک نگاه جهادگونه و مقدس است.

سردار رضایی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان‌های شمالی کشور، خاطرنشان کرد: حفظ امنیت و رعایت حقوق فردی و اجتماعی مبتنی بر موازین شرعی در سواحل و تفرجگاه‌ها، یک مطالبه به حق و شایسته مردم از نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا، افزایش ایمنی طرح‌های سالم سازی و مناطق شنا و نیز مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اخلاقی را بسیار ضروری و مهم برشمرد و بر مشارکت تمامی متولیان و دستگاه‌های دخیل در این حوزه تأکید کرد.

وی با مهم خواندن نقش علما و روحانیون در اجرای طرح‌های سالم سازی و رعایت عفاف و حجاب در سواحل، خواستار نظارت مستمر آنها بر اجرای طرح‌ها، ارائه خدمات فرهنگی به مسافران و اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سواحل و تفرجگاه‌ها شد.

این مقام ارشد انتظامی، استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای داوطلب و افتخاری را یکی دیگر از اقدامات موثر در اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی در مناطق گردشگری و سواحل برشمرد و گفت: تأمین امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی، سواحل و تفرجگاه‌ها و رعایت عفاف و حجاب در تمامی اماکن عمومی، یک مطالبه جدی و موثر در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

به گزارش سایت پلیس، وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای اخیر هنگ مرزی سردشت و شهید"بارانی"، پیمودن راه آنها را موجب عزت، اقتدار و سربلندی کشور دانست و بیان داشت: تأمین امنیت اخلاقی، یک تکلیف انقلابی و دینی است.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به شهروندان و مسافران، محور دیگر سخنان جانشین فرمانده ناجا در این جلسه بود.

این مقام ارشد انتظامی به حمایت‌های همه جانبه، پشتیبانی و تقویت معاونت‌های اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های شمالی کشور برای اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در سواحل و تفرجگاه‌ها اشاره و بر استفاده از ایده‌های نو و خلاقانه صاحبنظران تأکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن مهم قلمداد کردن اقدامات ایجابی در اجرای طرح‌های سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، گفت: اجرای اقدامات ایجابی و برنامه‌های موثر فرهنگی در مناطق گردشگری گیلان، یک اقدام مبتکرانه و موثر است که باید در تمامی استان‌های ساحلی شمال کشور اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز