خبرگزاری کار ایران

توقیف خودروهای متخلف و شناورهای هنجار شکن و مخل امنیت بر طبق قانون

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۲۸

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها توسط نیروی انتظامی مطالبه به حق مردمی است گفت: نیروی انتظامی درصدد ایجاد امنیت و آرامش در سواحل و تفرجگاه‌ها به وسیله مردم است.

به گزارش ایلنا، سردار" قاسم رضایی" با بیان اینکه گیلان، استانی است که همیشه در مقابل بدخواهان نظام ایستاده است، اظهارداشت: علمای بزرگوار زیادی از گیلان در طول تاریخ از اسلام و عدالت دفاع کرده‌اند.

جانشین فرمانده ناجا، گیلان و استان‌های شمالی را یکی از مناطق جذاب طبیعی ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: مردمان فهیم و ولایت‌مدار گیلان به مهمان دوستی، مهمان نوازی و ولایت‌مداری معروف هستند و شهدای بسیاری را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مطالبه و دغدغه مردم استان‌های شمالی از نظام و حکومت، امنیت و آرامش است، بیان داشت: نیروی انتظامی یکی از سازمانهای موثر در کشور و برآمده از مردم، برای مردم و در خدمت آنها است.

وی با اشاره به اینکه تنها یک عده محدود مخل نظم، آرامش و امنیت اجتماعی و اخلاقی مردم در سواحل و تفرجگاه‌ها هستند، گفت: در جلسات شورای اجتماعی وزارت کشور مقرر شد که استاندارها و فرماندارها بسترهای آرامش و امنیت مردم در سواحل، جاده‌ها و تفرجگاه‌ها را با رعایت موازین شرعی و اخلاقی آماده و فراهم کنند.

سردار رضایی از تهیه دستورالعمل جامع ایجاد بسترهای آرامش و امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها و مشخص کردن وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌ها خبر داد و گفت: در هر استان ۱۰ کمیته ایجابی برای آماده سازی فضاهای تفریحی مشروع و خدمات بهداشتی مشخص شده است.

این مقام ارشد انتظامی، برخورد ناجا با مخلان نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها را مطالبه به حق مردمی اعلام و بیان کرد: جلسات هماهنگی متعددی با دستگاه‌های ذیربط برای مدیریت آرامش جامعه و ایجاد بسترهای لازم در تفرجگاه‌ها با استفاده از همیاران بسیج برگزار شده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با معدود مخلان نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: نیروی انتظامی درصدد ایجاد امنیت و آرامش در سواحل و تفرجگاه‌ها به وسیله خود مردم است.

وی، اجرای قوانین و مقررات در ایجاد امنیت و آرامش را مهم اعلام و بیان کرد: خودروهای متخلف وهمچنین شناورهای هنجارشکن و مخل امنیت مردم در سواحل و تفرجگاها، طبق قانون توقیف خواهند شد.

جانشین فرمانده ناجا از فعال شدن رسمی قرارگاه‌های پاسخ به مطالبات مردمی و ایجاد آرامش اجتماعی در مرکز و سه استان شمالی از امروز خبر داد و گفت: تمام شهرهای ساحلی و مدیریت شهرک‌های ساحلی، جزء قرارگاه‌های پاسخ به مطالبات مردمی خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در سواحل و تفرجگاه‌ها، تصریح کرد: رعایت حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان هم باید هنجارها و عرف جامعه اسلامی را در نحوه پوشش رعایت کنند.

به گزارش سایت پلیس، سردار رضایی در خاتمه گفت: حضور پلیس در جامعه و محورهای مواصلاتی موجب ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم می شود به گونه ای که شهروندان با مشاهده مامور پلیس احساس آرامش می‌کنند.*


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز