خبرگزاری کار ایران

مرمت و لایروبی آبشخورهای حیات وحش در فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۷۸۷

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه، از لایروبی و مرمت آبشخورهای موجود در مناطق تحت مدیریت دراین شهرستان و تشدید گشت و کنترل محیط بانان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرشاد فیروزنیا با اعلام این خبر گفت: مأموران اجرائی مستقر در سرمحیط بانی انزها پناه گاه حیات وحش کاوده و اثر طبیعی ملی تنگه واشی از ابتدای این هفته آبشخورهای موجود در این مناطق را  لایروبی و مرمت کردند تا حیات وحش از کیفیت آب مناسب‌تری برخوردار شوند. 

بنا بر اعلام  روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی ادامه داد: برای تامین آب حیات وحش، لایروبی چشمه‌ها و برخی از آبشخورها  توسط محیط بانان منطقه در زمان‌های مختلف صورت می گیرد و برای سال پیش رو ایجاد چند آبشخور درمناق تحت مدیریت  در برنامه های این اداره قرار گرفته است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به فصل زادآوری حیات وحش بخصوص پستانداران چهارپا در مناطق تحت مدیریت محیط زیست گفت: با توجه به اینکه فصل زادآوری حیات وحش آغاز شده تمهیدات لازم برای گشت و کنترل بیشتر در مناطق تحت مدیریت افزایش یافته است.

فیروزنیا افزود: درطول یک ماه گذشته هیچگونه تخلف شکار و همچنین آتشسوزی در مناطق تحت مدیریت وجود نداشته و امنیت در این مناطق برای حیات وحش برقرار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز