خبرگزاری کار ایران

انتقاد از عدم بازگشایی پارک چیتگر

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۵۸۶

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: به رغم مجوز ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی پارک‌ها، پارک چیتگر همچنان بسته است و شائبه‌هایی در خصوص انجام اقداماتی در آن مطرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به بسته بودن پارک چیتگر تذکر داد و گفت: پارک چیتگر با 950 هکتار مساحت، بزرگترین پارک جنگلی تهران است و تنها پارکی است که دو ایستگاه مترو نیز دارد.

او ادامه داد: علی رغم اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه بازگشایی بوستان‌ها را داده است، اما پارک چیتگر همچنان بسته است.

فراهانی با بیان اینکه مردم به زحمت و با وجود بسته بودن درها، خود را به پارک می‌رسانند افزود: در طی بیست سال گذشته پارک چیتگر هیچوقت اینگونه تعطیل نبوده است و این امر منجر به نارضایتی مردم شده است.

او ادامه داد: دبیر شورایاران در نامه‌ای به بسته بودن پارک چیتگر گلایه کرده و این بسته بودن تصویر بدی از مدیریت شهری ایجاد کرده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگرچه شائبه‌های وجود دارد که در پی تعطیلی پارک، اقداماتی در حال رخ دادن است که البته مستند نیست و به آن اشاره نمی کنم اما لازم است نسبت به بازگشایی پارک با توجه به بخشنامه ها اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز