خبرگزاری کار ایران

دو تذکر به شهردار تهران درباره طرح ترافیک و دستگاه زباله‌سوز چینی

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۴۸۰

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درخصوص ناهماهنگی ایجاد شده در اجرای طرح ترافیک و ناتوانی شهرداری در ارایه طرح در ستاد ملی کرونا تذکر گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام در جریان دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران درخصوص طرح ترافیک گفت: درخصوص ناهماهنگی به وجود آمده درخصوص طرح ترافیک در روز جمعه به شهردار تهران تذکر می دهم. به رغم آنکه از سوی شهرداری تهران اعلام شد طرح ترافیک از شنبه اجرا می شود اما ناهماهنگی و عدم توجه به ضرورت همراه کردن همه دستگاه‌های دخیل در این حوزه و تصمیم‌گیری سیاسی در آخرین ساعات روز جمعه اعلام شد که طرح ترافیک اجرا نمی شود.

او با تاکید بر اینکه این ناهماهنگی مدیریتی باعث سردرگمی جدی مردم شد افزود: این ناهماهنگی به دلیل آن بود که به رغم داشتن مصوبه ستاد کرونا شهر تهران، اما شهرداری تهران نتوانست در ستاد ملی کرونا ارائه طرح کند و توضیحات لازم را مطرح و آنها را نسبت به اجرای طرح ترافیک کرونایی مجاب کند و این تذکر جدی را به شهردار تهران می دهم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در تذکر دوم به دستگاه زباله سوز چینی اشاره کرد و گفت: به دلیل ناهماهنگی، عدم پیگیری مناسب و کم توجهی شهردار تهران نسبت به هدیه شهرداری پکن به مردم شهر تهران که در راستای روابط دیپلماسی بین دو شهر اجرا شد، به از دست دادن این دستگاه زباله سوز در آخرین ساعات با رفتارهای نامتعارف و سیاسی منجر شد.

او افزود: بارنامه این دستگاه در آخرین ساعات توسط وزارت امور خارجه به نام شهر قم زده شد و از طرف شهردار تهران هیچگونه پیگیری و عذرخواهی از مردم شهر تهران به این دلیل که نتوانستند هدیه مردم را به دلایل متعددی که ما علت آنرا نمی دانیم چیست نگهداری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز