خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر به ایلنا خبر داد:

انجام ۳۹ سورتی پرواز در ۴ استان برای اطفاء‌ حریق جنگل‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۷۶

سخنگوی جمعیت هلال احمر از انجام ۳۷ سورتی پرواز توسط ۳ بالگرد در استان‌های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان برای اطفاء حریق جنگل‌ها خبر داد.

«محمد نصیری» سخنگوی جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات انجام شده از سوی هلال‌احمر در خصوص اطفاء آتش‌سوزی جنگل‌ها در جنوب و غرب کشور گفت: براساس ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران، اطفاء حریق در جنگل‌ها باید توسط وزارت جهاد کشاورزی با همکای نیروهای مسلح انجام شود.

وی ادامه داد: در صورتی که نیاز به امداد هوایی باشد، وزارت دفاع مسئولیت آن را برعهده دارد. البته باید درخواست کمک به وزارت دفاع ارسال شود تا آنها در این زمینه وارد عمل شوند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر مانند همه حوادث گذشته بنا به درخواست وزارت دفاع آمادگی همکاری در این زمینه را داشته است.پیرو درخواست وزارت دفاع از جمعیت هلال‌احمر برای اطفاء این حریق تاکنون سه بالگرد در استان‌های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در حال امدادرسانی برای اطفاء حریق هستند.

نصیری با بیان اینکه تاکنون ۳۹ سورتی پرواز انجام شده است، تصریح کرد: ۳۷ نفر از امدادگران در این عملیات به صورت فعال در حال ارائه خدمت هستند. همچنین ۲۵۰۰ کیلوگرم کالا برای پشتیبانی از امدادگران و افرادی که در حال اطفاء حریق هستند، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز