خبرگزاری کار ایران

مصدومیت شدید ۳ نوجوان در بزرگراه آزادگان/ اعزام مصدومان با بالگرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۸۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه نوجوان در پی وقوع تصادف شدید در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۳۸ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید کاظمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این حادثه بین یک دستگاه اتوبوس شخصی و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده بود. اتوبوس در هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با یک موتورسیکلت که سه راکب داشته است، برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت نوجوان بودند و متأسفانه موتورسیکلت کاملا زیر اتوبوس قرار گرفته و شعله‌ور شده بود.خوشبختانه خودروهای عبوری متوجه وقوع این حادثه شده و ضمن مطلع کردن نیرو های امدادی و انتظامی این افراد را از زیر اتوبوس خارج کرده بودند.

ملکی تصریح کرد: هر سه نوجوان دچار سوختگی شدیدی شده بودند و به همین علت برای انتقال آنها به مراکز درمانی عوامل اورژانس از بالگرد استفاده شد. مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند و محل برای بررسی حادثه، رفع خطر و به عوامل راهور تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز