خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک ولایتی به قالیباف برای ریاست مجلس یازدهم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۸۱

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک و از زحمات و تلاش‌های لاریجانی تقدیر کرد.

متن پیام ولایتی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رأی اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.

لازم می دانم بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و اظهار امیدواری نمایم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام های جدی به ویژه در حوزه قانونگذاری برداشته شود.

همچنین لازم می دانم از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که در مسئولیت سه دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف نظام تلاش های فراوانی را داشته اند نیز تقدیر و تشکر نمایم.

توفیقات جنابعالی، هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز