خبرگزاری کار ایران

هیچ ملتی بی قهرمان نمی ماند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۲۱

سخنگوی دولت، گفت: ایثارگری بعد از جنگ نوستالژی بود اما مدافعان سلامت نشان دادند، هیچ ملتی بی قهرمان نمی ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت، در جشنواره تقدیر از فرشتگان مهر و شهدای سلامت، گفت: یادمان باشد امروز از چه کسانی تجلیل می کنیم. یادمان باشد که پس از جنگ، بسیاری از افراد گمان می کردند روح ایثار از این جامعه رفته است. بعد از جنگ ایثار و ایثارگری برای ما مقوله ای نوستالژیک شده بود. ولی بار دیگر قهرمانان ما با لباس سفید آمدند. 

ربیعی گفت: امروز متخصصین عفونی و آزمایشگاهی ما، کارگران بیمارستانهای ما، بهورزان و پرستاران ما، قهرمانان ما هستند. ما فهمیدیم که هرگز ملتی بی قهرمان نخواهد ماند و فهمیدیم تاریخ یک کشور روزهای سخت آن است.خیلی ها فکر می کردند که ما شکست خواهیم خورد و نخواهیم توانست بلند شویم. اما به هیچ وجه این اتفاق نیافتاد. 

وی اشاره کرد: ما با کووید و فقر مردم همزمان می جنگیدیم. 

ربیعی گفت: سلام بنده و دولت را به ۱۱۰ شهید جامعه پزشکی بپذیرید. شهدائی که بسیار غم انگیز فوت شدند و حتی دفن آنها شرایط خاصی را داشت. ما جانگدازی این رویدادها را می دانیم. متاسفانه اینگونه فداکاری ها در تاریخ ما مکتوب نشده بود. اما این اتفاق روایت خواهد شد. جامعه سپاسگذار شما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز