خبرگزاری کار ایران

آیت الله صدیقی:

کادر درمان امروز مانند فرماندهان سپاه در دفاع مقدس هستند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۱۵

امام جمعه موقت تهران گفت: به فضل الهی پزشکان امروز خط شکن این جنگ جهانی و کسانی بودند که در این برهه خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران در جشنواره رونمائی از تندیس فرشته مهر و گرامیداشت شهدای سلامت، گفت: شهدای راه سلامت، یک ملت و یک نظام را به جهان نشان دادند که در هر گوشه ی آن یک نماد از جمال و جلال ایمان به خدا است. آنها جلوه ای از ایثار، خدا و آخرت را به مردم نشان دادند. اینها تمرینی برای خدمت در لشگر صاحب زمان است. ما خوش حالیم که رهبری داریم که هیچ کشوری ندارد. این مکتب مکتب علوی است. پس چنین مردمی همه آبروی مکتب هستند. شما نقطه عطفی در تحولات بشری هستید. ملت ما در تاریخ برجسته و در زمان خودمان پیش رو است. 

وی افزود: سه جبهه با یکدیگر پیوندی انفکاک ناپذیر دارند. جبهه ی توحید و فرهنگ، جبهه اخلاق و جبهه ی وحی و مکتب اسلام است. مولا علی عاشق شهادت بود. در باره ایشان ایه ای نازل شد با این مفهوم که کسانی هستند که بی معامله با خدا، نه از ترس جهنم و نه حرص بهشت  شهید شده اند. انها را عشق و محبت به ایثار و فداکاری کشاند. 

آیت الله صدیقی گفت: ما اینگونه ایثارگری را در طول تاریخمان دیده ایم. عالمان ربانی بسیاری را دیده ایم که در کنار رسل الهی جان به کف ایثارگری کردند. انها سینه خود را سپر تیر دشمنان خدا و مکتب کردند. عالمانی داشتیم که سر بدار سپردند. اما جبهه دوم جبهه امنیت اجتماعی است. انسان های شریر و بی انظباط در جامعه هستند و نباید بتوانند اوضاع را به هم بریزند. 

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان، در جبهه های مختلف جان به کف ایستاده اند تا این اتفاقات نیافتد.  و اما سومین جبهه، در کنار فقیه جامع، در کنار عارف یالک، سردار سپاه و ... جبهه طبابت است. 

وی گفت: آن چه امروز بر سفره شهدای 8 سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند، پزشکان و پرستاران سلامت است. افرادی که در این بلای پیش بینی نشده، خوش درخشیدند. انها به فضل الهی خط شکن این جنگ جهانی بودند . کادر درمان امروز مانند فرماندهان سپاه ما در دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز