خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا ناجا:

حربه زنگ زده تحریم آمریکا، نشانه کارآمدی ناجا و مستاصل شدن شیطان بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۶۸

رئیس پلیس فتا ناجا اظهار داشت: سناریو تحریم های زنگ زده آمریکا علیه فرمانده نیروی انتظامی و چند مقام ارشد ناجا، فقط نشان می دهد که این شیطان بزرگ چه قدر در برابر انقلاب اسلامی مستأصل شده و به بن بست رسیده است.

به گزارش ایلنا، سردار "وحید مجید" رئیس پلیس سایبری کشور در خصوص این موضوع اظهار داشت: در فهرستی که روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت نام هفت نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌ است.

رئیس پلیس سایبری کشور تصریح کرد: سناریو تحریم های زنگ زده آمریکا از همان آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته وغوطه وری در این باتلاق منتهی به شکست همچنان ادامه داردو نشانگر این واقعیت است که شیطان بزرگ چه قدر در برابر انقلاب اسلامی و همت والای نظامیان آن مستأصل شده و به بن بست رسیده است ؛به همین دلیل می توان گفت این تحریم ها برای کشور جمهوری اسلامی ایران یک فرصت محسوب می شود تا با تدبیر خود با آن به مقابله بپردازد.

وی گفت: ناجا حافظ امنیت پایدار کشور است و دشمن بخوبی این را می داند که نقش احساس امنیت رابطه ای مستقیم با توسعه و پیشرفت در کشور عزیزمان ایران دارد و اکنون با هدف گرفتن امنیت و انجام این تحریم ظالمانه هم سعی در  تحریم امنیت هموطنان درفضای مجازی و مقابله با حملات زیر ساختی به تاسیسات مهم و حیاتی کشور در صدد پیشبرد اهداف شوم و پلید خود می باشد. 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد:این اقدام سخیف و مغرضانه نشان از نهایت بی خردی دشمنان کشور و کار آمدی بالای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و آرامش مردم ایران و مقابله با اخلال گران است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سردار " وحید مجید " اظهار داشت: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از نیروی انتظامی بالاترین ارزش است و از بابت تحریم ها به‌ هیچ‌وجه نگران نیستیم،هراسی نداریم و خدا را سپاس می‌گوئیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز