خبرگزاری کار ایران

حمایت خیرین سلامت از سازمان اورژانس کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۳۴

​در جلسه هم‌اندیشی رئیس سازمان اورژانس کشور با مجمع خیرین سلامت، حمایت از اورژانس کشور توسط این مجمع مطرح شد.

به گزارش ایلنا، امروز هفتم خردادماه ۱۳۹۹ در جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از مجمع خیرین سلامت با پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور برگزار شد، در خصوص نیاز‌های این سازمان برای حمایت از سوی خیرین سلامت گفتگو شد.

پیرحسین کولیوند ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در مجمع خیرین سلامت به تلاش‌های پرسنل و همکاران اورژانس در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با همه نیاز‌ها و کمبود‌هایی که سازمان اورژانس کشور با آن مواجه است، اما تمام کارکنان این سازمان خالصانه و با تمام قوا به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مصدومین و حادثه دیدگان بودند و نمونه بزرگ آن را در مقابله با کرونا ویروس شاهد بودیم که اورژانس در خط مقدم آن قرار داشت.

در ادامه این جلسه سید حسین میر شفیع مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری و مشاور وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های اورژانس کشور، در خصوص زیرساخت‌های عمرانی شهری اعلام آمادگی و همکاری می‌کنیم.

شفیع افزود: سازمان اورژانس کشور نیازمندی‌ها و اولویت‌ها و نقشه‌های لازم را تهیه و به خیرین اعلام کنند تا پس از بررسی‌های لازم، با تنظیم تفاهمنامه‌های سه جانبه کمک‌های مورد نظر در حد استطاعت خیرین جذب و موجبات تقویت هر چه بیشتر خدمات اورژانس به هموطنان عزیز فراهم آید.

در پایان جلسه پیرحسین کولیوند ضمن تشکر از مجمع خیرین تاکید کرد: هر گونه حمایت از جمله ساخت پایگاه، راه، جاده، خریداری و اهدا زمین، آسفالت محوطه، تسطیح زمین برای پد هلی کوپتر و جانمایی آن و ... جز نیاز‌های ضروری سازمان اورژانس است که دست یاری خیرین را می‌فشاریم و امیدواریم با جذب این کمک‌ها بتوانیم در خدمت رسانی سریع به مصدومین و حادثه دیدگان و کوتاه کردن فاصله کمک رسانی قدم‌های موثرتری برداریم.

این جلسه با حضور پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور، سید حسین میر شفیع مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری و مشاور وزیرراه و شهرسازی، سیدعباس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین سلامت، حسن نوری ساری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، صابری فر مدیریت داوطلبان و سازمان‌های مردم نهاد، پیمان صابریان رییس اورژانس تهران، و خیر بزگوار آقای جوانمردی در سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز