خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار تعدادی از صنوف پرخطر

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۳۰

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: مکان‌های ورزشی که ورزشکاران به صورت انفرادی به ورزش می‌پردازند، باز است.

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "صادق رضادوست" اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را آغاز کردند، ولی تعدادی از صنوف که همچنان پرخطر محسوب می‌شوند، بسته هستند و اجازه فعالیت ندارند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با اشاره به اینکه، استخر ها، سینما‌ها و مراکز ماساژ از این جمله اصناف پرخطر است که تعطیلی آنان ادامه دارد، تصریح کرد: این صنوف تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و در صورت فعالیت به منزله رعایت نکردن قوانین است و برابر قانون با این گونه واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی درباره بازگشایی اماکن ورزشی بیان کرد: ورزش‌هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می‌شوند همانند بسکتبال، شنا و. اجازه فعالیت ندارند و تعدادی از سالن‌های ورزشی که در آن ورزش‌هایی به صورت رو در رو و دو نفره همانند کشتی انجام می‌گیرد نیز فعلا بازگشایی نخواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین در خصوص چگونگی فعالیت باشگاه‌های بدنسازی، گفت: این دسته از ورزش‌ها که به صورت انفرادی انجام می‌پذیرد منعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ادر پایان به فعالیت قهوه خانه‌ها و کافی شاپ‌ها اشاره داشت و خاطر نشان کرد: فعالیت این دسته از اصناف با رعایت دستور‌های بهداشتی و به شرط عرضه نشدن قلیان بلامانع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز