خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳.۵ درصدی مبتلایان به بیماری کرونا در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۲۷

​فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در شهر تهران گفت: آمارهای ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد پذیرش بیماران در بخش های بهداشتی و درمانی افزایش ۳ و نیم درصدی داشته است.

 

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در شهر تهران گفت:در مجموع ۲۶۵ بیمار در بیمارستان های پذیرای کرونا در استان تهران پذیرش شدند که سهم بیماران عادی ۲۰۰ نفر بود و افزایش ۶۵ بیمار را در بخش های ویژه آی سی یو  افزایش نسبی را نسبت به روزهای گذشته نشان می دهد.

زالی گفت: آمارهای ۲۴ ساعته نشان میدهد سهم مراجعه کنندگان در بخش های بهداشتی و درمانی و بستری ۳ و نیم درصد را نشان میدهد که این عدد نیز نسبت به روزهای گذشته افزایش مختصر داشته است. 

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: سن فرد، میزان مواجه، سلامتی فرد و رعایت موارد بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین همه فعالیت های اجتماعی در اپیدمی ها می تواند بعلت رعایت نکردن موارد بهداشتی بالقوه خطرناک باشد.

زالی خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم که برخی از شهروندان اخیرا در سطح شهر کمتر ملاحظات بهداشتی را رعایت می کنند. ما از همه مردم می خواهیم که در مکان های شلوغ و پرازدحام حتما موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز