خبرگزاری کار ایران

استمرار اجرای طرح فاصله‌گذارى اجتماعى در تاکسی‌ها تا اطلاع ثانوى

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۲۶

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران در اطلاعیه اى اعلام کرد:طرح فاصله گذارى اجتماعى در تاکسى هاى پایتخت به عنوان یکى از مصوبات ستاد مقابله با کرونا همچنان پابرجاست.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: مصوبه طرح فاصله گذارى اجتماعى در  تاکسى ها که با رویکرد پیشگیرى و مقابله با بیمارى کرونا از اواخر فروردین امسال به اجرا درآمد؛ همچنان به عنوان آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا در تمامى خطوط تاکسیرانى شهر تهران تا اطلاع بعدى لازم الاجراست.

قانون حداکثر ٣ مسافر در ناوگان تاکسیرانى پایتخت همچنان در جریان است و تیم‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طریق گشت ناظران خطوط، اعمال صحیح این قانون را تحت رصد دارند.

 علاوه بر اجراى طرح نظارت ویژه گشت ناظران، سامانه تلفنى ١٨٨٨ نیز آماده دریافت شکایات مردمى است و شهروندان با مشاهده موارد غیرقانونى، مى توانند شکایت خود را با ذکر شماره پلاک تاکسى به ثبت برسانند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، نرخ جدید کرایه تاکسی بر روی برچسب‌ها طبق روال هر سال؛ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران آماده‌سازی شده و با توجه به لزوم ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نرخ‌ها هم بر اساس ۳ مسافر و هم بر مبنای ۴ مسافر در این برچسب‌ها اعلام شده تا مسافران و تاکسیرانان دچار سردرگمی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز