خبرگزاری کار ایران

مشکل جریمه آمبولانس‌ها حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۰۹۴

با حمایت‌های رئیس سازمان اورژانس کشور و مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشکل جریمه آمبولانس‌ها بزودی حل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، پلاک آمبولانس های ثبت نشده در دوربین های کنترل سرعت منجر به صدور جریمه شده است.

بنا بر این گزارش، پلاک آمبولانس‌های اورژانس با هماهنگی راهنمایی و رانندگی در دوربین های کنترل سرعت تعریف شده تا جریمه نشوند ولی پلاک تعدادی از آمبولانس های اورژانس در این سامانه ثبت نشده و منجر به صدور جریمه شده است. دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طول هفته آتی این مشکل را رفع خواهد کرد و هزینه ای که بدون هماهنگی از فیش همکاران اورژانس کسر شده ،عودت داده خواهد شد.

پیرحسین کولیوند،رئیس سازمان اورژانس کشور پیگیر موضوع بوده و گفت: با هماهنگی و پیگیری بعمل آمده موضوع بزودی حل و مبالغ کسر شده به حساب کارشناسان اورژانس عودت داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به ماهیت کاری اورژانس و حیاتی بودن ثانیه ها در نجات جان شهروندان ، همکاران اورژانس ناگزیر مجبور به سرعت بالا و یا پارک در مکانهای توقف ممنوع و... می شوند و این برای همه قابل درک است و چه بسا کارشناسان اورژانس خطر را به جان می خرند تا شهروندان دچار خطر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز