خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

"گسل مشا" در حال تکان خوردن است/ همیشه باید آماده وقوع زلزله باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۰۴۰

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران درخصوص لحظات قبل زلزله تهران گفت: این زمین‌لرزه در همان محدوده گسل مشا روی داده است و این گسل در حال تکان خوردن است.

«رضا کرمی محمدی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص زلزله لحظات قبل شهر تهران گفت:  این زمین‌لرزه در همان محدوده گسل مشا روی داده و گسل مشا در حال تکان خوردن است.

او ادامه داد: تکان‌های گسل مشا از همان زمانی که زلزله ۵.۲ دهم ریشتری رخ داده، ادامه داشته که برخی مواقع حس نمی‌شود و برخی مواقع حس می‌شود.

کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرد؟ اظهار داشت: شدت زلزله به حدی نبود که بخواهیم در حالت آماده‌باش قرار بگیریم، اما سیستم مدیریت بحران آماده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تاکید کرد: شهروندان همیشه باید این آمادگی را داشته باشد و این یک یادآوری است که ما در یک ناحیه لرزه‌خیز قرار داریم و ممکن است هر لحظه اتفاقی رخ دهد،‌ در نتیجه باید همیشه آمادگی وجود داشته باشد و به تعبیری همان طور که با کرونا زندگی می‌کنند، با زلزله نیز زندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز