خبرگزاری کار ایران

نصب ۱۷ هزار برچسب رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در نانوایی‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۰۰۵

طرح نصب برچسب‌های فاصله گذاری اجتماعی در اماکن و مشاغل پرریسک از جمله نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هشت منطقه ازشهر تهران اجرا شد.

به گزارش ایلنا، اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در راستای مصوبات کارگروه «آموزش، فرهنگسازی و مشارکت مردمی» ستاد بحران و مقابله با ویروس کرونای شهرداری تهران و همچنین به دلیل برداشته شدن بسیاری از محدودیت ها  و آزاد شدن فعالیت همه صنوف و مراکز خدمات رسانی، طرح نصب برچسب های رعایت فاصله مطمئنه  را به منظور تشویق شهروندان و گروه های مختلف شغلی به رعایت اصول خود مراقبتی و فاصله گذاری اجتماعی به اجرا گذاشته است.

بنابراین گزارش از اواسط هفته جاری  با مشارکت ادارات آموزش های شهروندی مناطق ۱۵ الی ۲۲ شهر تهران بیش از ۱۷ هزار برچسب رعایت فاصله گذاری اجتماعی درمحیط پیرامون یک هزار و ۷۲۵ نانوایی، نصب شده است .

شایان ذکر است نشست‌های آموزشی این طرح از نوروز۹۹  آغاز گردید و اداره‌کل سلامت نیز در راستای آموزش و فرهنگسازی به شهروندان اقدماتی را انجام داد. در ادامه با توجه به برداشته شدن بسیاری از محدودیت های مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی، در راستای افزایش حساسیت شهروندان نسبت به ادامه روند خودمراقبتی و توجه بیشتر به هشدارهای رعایت اصول بهداشتی، مرحله‌ی نصب برچسب فاصله‌گذاری اجتماعی اجرایی شد. 

براساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در همین زمینه با برگزاری کارگاه های برخط و حضوری آموزش تسهیلگری طرح فاصله گذاری اجتماعی صنوف که با حضور جمعی از نیروهای داوطلب مردمی و کارکنان شهرداری تهران برگزار شد، با اعزام تسهیلگران اجتماعی ، آموزش های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، بهداشت فردی و اصول فاصله گذاری اجتماعی را به نانواها و شهروندان حاضر در این مکان ها، آموزش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز